Ten miles Antwerpen

Om met de deur in huis te vallen … GEEN supertijd door het té warme weer 😦

Met een zes tal collega’s, Aldi-team, waren we om 14u30 vertrokken voor de ten miles. Ja, het was al de hele week warm (24-26°C) en vandaag was het ook zo 😦 Dus het doel was … uitlopen, genieten van de loop én luisteren naar mijn lichaam!! We zaten gelukkig in wave 1 , vertrek om 14u30). Dus moesten we niet te lang wachten. Na een goeie 6km was er de eerste bevoorrading … gelukkig!!! Eindelijk water!!! Dat deed deugd. Tot dan toe ging alles nog (redelijk) vlotjes. Bij de tweede bevoorrading (aan de haven, net voor de Meir) ging het al wat moeilijk voor mij. En voor enkele andere lopers ook, veel langs de kant zien liggen. Dus heb ik me bewust af en toe genomen om te wandelen. Maar dan speelde het in mijn hoofd om te stoppen, de tram te nemen en naar de finish te gaan. Maar die ene politieman zei tegen me “het is maar 4km meer. Zal het écht niet meer gaan?” … Baja zeker ??!!?? Bij de derde bevoorrading was het water (gelukkig) koel. En ik denk dat ik daar mijn tweede adam gevonden heb. Misschien wat laat, maar in mijn koppeke deed het toch wel iets. De waaslandtunnel in en daarna waren we aan de finish … GELUKKIG. Na wat depri in mijn hoofd (opgeven, niet opgeven, opgeven, …) zijn we na 1u59’03” over de meet gegaan. Ik zeg het jullie GEEN supertijd. Maar ik wilde niet dat er iemand van het rode kruis moest helpen !

Het was een zware wedstrijd door de warme temperaturen, niet door het parcours. Maar toch heel tevreden dat ik doorgezet heb. En daar ben ik trots op. Die tijd … pfff 😉

antwerp 2018

Enkele gegevens :

 Start 14:42:33
5 Miles – 8.05km 16364
Deelnemers: 23454
54:52
Ingang Waaslandtunnel 18163
Deelnemers: 22672
1:38:02
Uitgang Waaslandtunnel 18800
Deelnemers: 23027
1:52:36
Finish 18837
Deelnemers: 23054
1:59:03

2 gedachtes over “Ten miles Antwerpen

  1. Ik kan je gevoel volledig beamen…. t’was afzien ! 🙂 Ben ook over de meet gesukkeld met dezelfde gedachte… ps 1u49 of iets in die buurt… een 15 min langer onderweg dan vorig jaar.

Plaats een reactie