ik ben er nog

Hallo bloglezers … ja ik leef nog. Voor sommigen is het “moeilijk” daar ik geen facebook meer heb 🙂 Maarja ik blijf nog sporten, op een “ander” niveau. Ik loop 2-3/week mét combinatie van 1-2/week te fietsen. Zo probeer ik mijn knieën wat minder te belasten.

Ondertussen heb ik met team Aldi meegelopen aan de Midsummernightrun, de 10km. Ik heb gelopen op het gevoel. Mijn bedoeling was om pijnloos die wedstrijd uit te lopen én van het hele gebeuren te genieten. Dat heb ik gedaan … mijn 10km liep ik in 1u02′, heel tevreden. Met daarna GEEN last aan de knieën. Al zeg ik het zelf … ik ben goed bezig.

Eerst had ik in mijn gedachten om begin oktober mee te doen aan de halve marathon van Brussel. Maar aangezien ik te weinig kilometers in de benen heb, annuleer ik die wedstrijd. Misschien dat ik de halve van Deinze-Bellem zal lopen, 11/11. We zullen zien.

Nu heb ik het idee om in 4 (!) weken deel te nemen aan de MrT Gent, voor de derde keer dan wel. Het is 800m zwemmen (daar moet er nog héél véél getraind voor worden), 20km fietsen (nu fiets ik 2/week 45-50km) en 6km lopen (ik kan probleemloos 10km lopen). Ik weet dat ik GEEN tijd voor ogen zal moeten hebben, alleen genieten van de wedstrijd. Ik ga deze week eens gaan zwemmen en volgende week beslis ik wat ik ga doen. Deelnemen in Gent of niet … place to be Watersportbaan te Gent … date to be 20/08 om 11u.

Mijn fietsbuddy Cindy :

Mijn loopbuddy Joke :

WP_20170718_001

Geef een reactie

