Leffeloop

Zoals gewoonlijk sta ik aan de start van de Leffeloop in mijn ‘thuisfront’ Markegem. Je loopt rondjes van 1.5km met een max. van 10 (10 x 1.5km = 15km). En per rondje krijg je een kaartje en al je kaartjes mag je dan omruilen voor … een Leffe. Ik heb er ‘maar’ 8 gelopen, goed voor 12km. Ik wilde wel nog wat meer, maar ik heb mijn knie wat gespaard. Want van in de eerste ronde voelde ik hem een klein beetje 😦 Waarschijnlijk ook omdat de ondergrond niet zo goed was … BETON!!! En dat is keihard lopen. Maar al bij al toch tevreden qua tijd, tempo en kilometers.

Bedankt aan mijn supporters (zoetie, ma en pa en zus) én fotograaf (pa) van dienst om daar stil te staan in de bittere kou 😀

Geef een reactie

