Week 10

ik loop met een trainingsschema van Runners World. Het is er eentje waar je 4x/week loopt. Dit schema heb ik ook gebruikt voor mijn eerste twee marathons. Daarna ben ik eens overgeschakeld naar 5x/week, maar dat is te zwaar voor mij. Dus met het 4x/week loopschema voel ik me goed, heel goed. En als ik eens meer tijd hebt, dan kan er natuurlijk eens een trainingje bijkomen 🙂 Maar je moet altijd doen waar je goed bij voelt, en voor mij is dat 4x/week lopen. Je moet rekening mee houden dat ik nog 75min/week aan buikdansen doe.

Deze week stond er op mijn schema 5, 11, 6 en 26km. Maar het weer was ideaal (zon, geen wind, geen regen) en dus heb ik de kilometers een beetje opgedreven :-S En mijn lange afstand was ietsjes minder qua looptempo en kilometers maar heb er toch van genoten. Heb nl 23.5km gelopen aan een tempo van 9km/u. Maar het voornaamste is dat ik toch een dik 2u30 gelopen heb. Volgende week doe ik hetzelfde parcours en dan kan het misschien iets sneller gaan. Natuurlijk hangt het af van het weer én hoe ik me voel 🙂

Training kilometers deze week : 10.5 – 8.5 – 11 – 23.5

Een gedachte over “Week 10

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s